Home of the Whopper

underline
Kõik algas aastal 1954, kui David Edgerton ja Jim McLamore avasid Miamis oma esimese väikese hamburgerirestorani. Nende eesmärk ei tundu kuigi eriline. Nad tahtsid pakkuda head ja tõeliselt kvaliteetset taskukohast toitu.

MEIST

Iga päev käib kõikjal maailmas BURGER KING®-i restoranides rohkem kui 11 miljonit inimest. Neid käib nii palju, sest on teada, et meie restoranides pakutakse kvaliteetset, maitsvat ja taskukohast toitu. 1954. a asutatud BURGER KING® on maailmas suuruselt teine hamburgereid pakkuv kiirtoidukett. HOME OF THE WHOPPER® – meie pühendumus parimatele koostisainetele, oma retseptidele ning peresõbralikule keskkonnale on olnud meie kaubamärgi tunnused juba üle 50 eduka aasta.

2020. aastast on Tallink Grupil hea meel olla Burger King®-i maaletooja Balti riikidesse.

Lähemalt Tallink Grupi kohta.

PARIMAD TÖÖTAJAD JA PARIM MAITSE

Parimad burgerid vajavad parimaid koostisaineid. Kuid sama olulised on ka õiged töötajad, kelle kireks on kvaliteet. Otsime alati inimesi, kes tahavad aidata meil parimad maitsed klientideni viia. Pakume oma töötajatele laialdast koolitust ja täiendõpet. Meie uued töötajad saavad teada kõik maitse, värskuse, kvaliteedi ja kiirtoidurestoranis töötamise kohta.

Lähemalt karjäärivõimaluste kohta.